Protocollen
Accordions
Een protocol is een overeenkomst tussen twee of meerdere overheidsinstellingen waarin afspraken gemaakt worden rond de elektronische uitwisseling van persoonsgegevens.
Persoonsgegevens zijn alle gegevens waarmee een natuurlijke persoon rechtstreeks of onrechtstreeks geïdentificeerd kan worden. Denk bijvoorbeeld aan een naam, een adres of een rijksregisternummer.
In een protocol kan je informatie vinden over welke overheidsinstanties persoonsgegevens uitwisselen, met welk doel dit gebeurt, de genomen veiligheidsmaatregelen, etc.
Hieronder kan je een lijst vinden met de protocollen die bestaan tussen het gemeente- en/of OCMW-bestuur Lummen en andere overheden. Deze lijst wordt momenteel nog aangevuld.
Datum goedkeuring | Datum publicatie | Protocol |
GR 25-09-2023 | 23-11-2023 | Protocol voor de elektronische mededeling van persoonsgegevens van Wonen in Vlaanderen, Veka en Fluvius naar gemeente Lummen
|
GR 25-09-2023 | 23-11-2023 | Addendum bij de samenwerkingsovereenkomst en protocollen tussen Energiehuis Limburg en gemeente Lummen Protocol (1) Protocol (2) |
GR 26-4-2021 | 4-5-2021 | Protocol met Fluvius ikv persoonsgegevens voor aanvullende premie rationeel energiegebruik |
GR 26-4-2021
RMW 26-4-2021 | 4-5-2021 | Protocol met Agentschap Zorg en Gezondheid lokale contactopsporing COVID-19
|
GR 22-3-2021
RMW 22-3-2021 | 8-4-2021 | Protocolakkoord met Agentschap Opgroeien regie |
GR 22-2-2021 | 2-3-2021 | Protocol voor de elektronische mededeling van persoonsgegevens tussen gemeente Lummen en politiezone Limburg Regio Hoofdstad |
College 12-01-2021 | 2-3-2021 | Verwerkingsovereenkomst verwerken van persoonsgegevens om de contact- en bronopsporing ter bestrijding van de Covid-19-pandemie te versterken |