Vacature alert: afdelingshoofd personeel gezocht!
7 jul 2025Text
Ben je gepassioneerd door mensgericht beleid? Wil je meebouwen aan een sterke organisatiecultuur en duurzame loopbaanontwikkeling? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Als afdelingshoofd geef je leiding aan een vijftal medewerkers van de dienst personeel, ben je lid van het managementteam en werk je onder leiding van en rapporteer je aan de Algemeen Directeur. Je staat in voor de voorbereiding en opvolging van een strategisch en integraal personeelsbeleid en -beheer.
Profiel
- Je bent houder van een diploma dat toegang geeft tot niveau A.
- Je kan bij voorkeur relevante ervaring voorleggen op vlak van HR-beleid of je kan op z’n minst je affiniteit met deze domeinen aantonen.
Aanbod
- Een voltijdse job in een 38-urenweek
- Een flexibele werk- en interessante verlofregeling (met min. 31 verlofdagen).
- Diverse extralegale voordelen (maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding, 2e pensioenpijler, mogelijkheid tot fietslease, Pluspasvoordelen…)
- Mogelijkheid om maximum 10 jaren relevante anciënniteit uit de privésector of zelfstandige activiteit mee te nemen in de berekening van je loon.
- Een aantrekkelijk salaris op niveau A1a-A2a-A3a met als brutoloon min. 3864.35 euro, max. 6800.20 euro – neem gerust contact op met de personeelsdienst voor een persoonlijke simulatie.
Ben jij het die we zoeken?
Herken jij jezelf in bovenstaande? Stuur dan uiterlijk 1 augustus 2025 je sollicitatiebrief, jouw CV en een kopie van je diploma of getuigschrift naar het College van burgemeester en schepenen via mail aan sollicitaties@lummen.be. En wie weet word jij onze nieuwe collega!